Schoonmaakbedrijf Marleen droom Clean biedt diensten op het gebied van:
Ons aanbod omvat diensten zoals: kantoorschoonmaak, schoonmaak na renovatie, schoonmaak van woongemeenschappen, flatgebouwen en trappenhuizen. Naast uitgebreide schoonmaakdiensten leveren wij ook specifieke diensten zoals: ramen wassen, tapijt wassen en vloerbedekking. Onze doelstelling is om de netheid te herstellen en ook te behouden.
Uitgebreide schoonmaak van kantoorruimtes
De kantoorschoonmaakdienst richt zich tot ondernemers die waarde hechten aan netheid en comfort op het werk. Een schoon en gezellig kantoor verhoogt namelijk niet alleen de efficiëntie van medewerkers en een fijne sfeer, maar zorgt eveneens voor een goed imago van het bedrijf tijdens zakelijke bijeenkomsten. U hoeft zich nergens zorgen over te maken als u op ons aanbod ingaat! Wij bieden uitgebreide service door middel van professionele apparatuur, nauwkeurig geselecteerde middelen en ervaren personeel.
Zo kunt u er zeker van zijn dat de schoonmaak op tijd en op hoog niveau wordt uitgevoerd. Het onderhouden van goede zakelijke relaties zijn bij ons fundamenteel!
Voor elk kantoor dat we schoonmaken, wordt de catalogus met uitgevoerde werkzaamheden afzonderlijk gerangschikt.
Een voorbeeld van de reikwijdte van de werkzaamheden van een routinedienst op kantoor:
Stofzuigen van vloerbedekking en tapijten.
Schoonmaken van natte vloeren.
Afstoffen van bureaus, kantoormeubilair, vensterbanken.
Spiegels en andere glazen meubeloppervlakken schoonmaken (behalve ramen).
Toiletten schoonmaken met ontsmettingsmiddelen.
Reinigen van deuren, balustrades, plinten.
Vuilnisbakken legen en tassen vervangen.
Schoonmaken van keukens, badkamers en sanitaire ruimtes.
Afwassen in de keuken.
Schoonmaken van huishoudelijke apparaten.
Schoonmaken van trappen, liften, gangen, balkons en terrassen.
Toiletpapier, handdoeken en vloeibare zeep aanvullen en.
Schakelaars en stopcontacten afvegen.
Schoonmaken na renovatie
Het renoveren van een appartement is een buitengewoon lastige tijd. Renovatiewerken duren een eeuwigheid en bovendien zorgen ze voor veel rommel die later moet worden opgeruimd. Je hoeft dit echter niet zelf te doen. We helpen u graag om orde op zaken te stellen na de renovatie en bieden u een professionele schoonmaakservice na de renovatie.
Het komt vaker voor dat zelfs de best beschermde meubels, ramen, vensterbanken of vloeren bedekt zijn met een enorme hoeveelheid vuil en stof. Vuil van verf en stof kunnen een grote nachtmerrie zijn na een renovatie. Als we beginnen met schoonmaken volgen we het basisprincipe van schoonmaken na renovatie. We beginnen altijd met het schoonmaken van boven naar beneden, niet andersom. Dan kunnen we voorkomen dat we dezelfde oppervlakken meerdere keren moeten reinigen. Eerst maken we de plafondlampen schoon, daarna de bovenste planken, muren en ramen. Vervolgens behandelen we de onderste meubels en pas helemaal aan het einde de vuile vloer. Alleen deze manier van schoonmaken garandeert dat uw appartement perfect schoon zal zijn.
Waarom u ons bedrijf zou moeten vertrouwen
Ons bedrijf houdt zich bezig met schoonmaakdiensten voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers. Wij maken zowel nieuwbouwpanden, grote kantoorpanden als particuliere appartementen schoon. Uit zorg voor het hoge comfort van onze klanten stemmen we de schoonmaakdata af op de eisen en verwachtingen van de opdrachtgever. Voor het reinigen gebruiken we professionele schoonmaakmiddelen. De hoge kwaliteit garandeert een langdurig schoon effect. De omvang van het aanbod wordt continu aangepast aan de verwachtingen van onze klanten. Het is de moeite waard om te benadrukken dat we een afgesloten verzekering hebben. Die geeft u de garantie dat we in geval van schade ontstaat, deze schade zullen herstellen. In ons bedrijf hebben wij uitsluitend gekwalificeerde en ervaren medewerkers in dienst die er alles aan doen om de schoonmaak zonder vertraging te laten verlopen. Ons personeel probeert mensen die in aangrenzende kamers verblijven niet te storen. Wij verzekeren u dat wij er alles aan zullen doen om het schoonmaakresultaat altijd naar wens te laten zijn, zodat onze samenwerking soepel verloopt en u tevreden zal zijn.
De kosten van schoonmaak na renovatie
Helaas zorgt de complexiteit van de service ervoor dat het niet mogelijk is om slechts één prijslijst voor de schoonmaak na de renovatie te hebben. Daarom kunnen we de prijs voor de service pas vaststellen na inspectie van de plek en daarmee de omvang van de schoonmaakwerkzaamheden. We maken gratis de begroting en u bent vervolgens niet verplicht om een contract te ondertekenen en met ons in zee te gaan. De prijs van het schoonmaken is afhankelijk van de oppervlakte, de oppervlaktespecificatie, de omvang van de uit te voeren werkzaamheden, de werktijd of het aantal werknemers die zijn aangesteld om de dienst uit te voeren.
Het schoonmaken van flatgebouwen, woongemeenschappen en trappenhuizen
Niets benadrukt de schoonheid van een gebouw zo goed als de orde en netheid die we voor u kunnen bewaren. Daarom bieden wij u een uitgebreide schoonmaakservice voor flatgebouwen en woningcorporaties. Zowel in het trappenhuis als in de omgeving van het gebouw zijn wij in staat orde aan te brengen en te zorgen voor netheid.
De omvang van het werk dat we uitvoeren als onderdeel van het schoonmaken van woongemeenschappen en flatgebouwen:
Vegen en wassen van vloeren.
Schoonmaken leuningen.
Schoonmaken deuren.
Schoonmaken brievenbussen.
Legen van bakken.
Verwijderen spinnenwebben.
Wassen ramen en vensterbanken.
Het reinigen van lampen, radiatoren en informatiekasten.
Waarom voor ons kiezen:
We proberen altijd te werken op de data die jou het beste uitkomt. Al onze schoonmaakmiddelen en apparaten zijn van de hoogste kwaliteit, waardoor ze langdurig schoon blijven. In ons bedrijf hebben we een professioneel gekwalificeerd schoonmaakteam in dienst dat op de hoogte is van al uw schoonmaakwensen. Onze medewerkers zijn niet alleen consistent en betrouwbaar, maar volgen ook periodieke trainingen, omdat we ervoor willen zorgen dat u altijd tevreden bent met onze dienstverlening. Ook bent u bij ons bedrijf volledig verzekerd tegen schade. We proberen altijd om tijdens de schoonmaakwerkzaamheden niemand in de omgeving te storen of tot last te zijn. We zorgen er ook voor dat de kwaliteit van onze diensten op het hoogste niveau is, zodat we de samenwerking in de toekomst kunnen voortzetten.
Voorbeeld van een dienstpakket:
De trap vegen - 5 keer per week.
Nat reinigen van de trap - 3 keer per week.
Nat afnemen van stof van vensterbanken, vitrines, balustrades, dozen en de toegangsdeur naar de kelders wassen - 1 keer per week.
Wassen van de toegangsdeur tot het gebouw en ramen in de trappenhuizen - indien nodig of eens in de twee maanden.
Verwijderen van spinnenwebben in het gebouw.
Het reinigen van lampen, radiatoren en informatiekasten.
De kosten voor het schoonmaken van woongemeenschappen, flatgebouwen en trappenhuizen:
Elke begroting van schoonmaakflats, woongemeenschappen en trappenhuizen wordt individueel gemaakt na kennismaking. We bespreken uw specifieke verwachtingen omtrent samenwerking en bezichtigen de te schoonmaken ruimte. Begrotingen van schoonmaakdiensten worden kosteloos opgemaakt en verplichten u niet tot het ondertekenen van een contract.
Kantoor, thuis of het hoofdkantoor van een bedrijf hebben een bepaalde uitstraling. De één kan stijlvol zijn, de ander wat ingetogener en simpeler. Hoe ons eigen interieur bij anderen overkomt, blijkt echter uit de netheid en orde die we daar handhaven.
Waarom is het de moeite waard om onze glazenwassersdiensten te gebruiken:
Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring met het lappen van ramen, zowel binnen als buiten. We gebruiken de beste en veiligste schoonmaakproducten. Verder bieden we de glazenwassersdiensten zonder het risico op krassen op het glas, beschadiging van de kozijnen of andere onderdelen. Om u echter de maximale garantie te bieden, zijn wij ook verzekerd tegen de mogelijkheid om dergelijk ontstane schade te vergoeden. De middelen die we gebruiken laten geen strepen of kleine krasjes achter en door hun samenstelling is het glas voor enige tijd beschermd tegen het aantrekken van vuil.
Wij zijn flexibel in de keuze van data en tijdstippen. We passen ons aan uw werktijden en dagritme aan. Ons doel is om tijdens het verrichten van de werkzaamheden geen buren en gezinsleden niet te storen en tegelijkertijd voldoening te geven aan het werk dat we doen. We bieden eenmalige glasbewassing of een langdurig samenwerkingsverband met periodieke glasbewassing. Onze medewerkers volgen regelmatig cursussen en trainingen, zowel op het gebied van veiligheid als de hoogste kwaliteit van dienstverlening. We willen geen bedrijf zijn voor eenmalige samenwerking. We streven ernaar een relatie op te bouwen die is gebaseerd op wederzijds vertrouwen wat wordt opgebouwd door betrouwbaar en solide werk.
Onze prijslijsten zijn flexibel en afhankelijk van de oppervlakte, mate van vervuiling en ligging van het raam. Neem hiervoor contact met ons op voor een gratis persoonlijke waardering van de prijs.
Ramen wassen
Kantoor, thuis of het hoofdkantoor van een bedrijf hebben een bepaalde uitstraling. De één kan stijlvol zijn, de ander wat ingetogener en simpeler. Hoe het interieur bij anderen overkomt, blijkt echter uit de netheid en orde die we daar handhaven. Daarom bieden wij u graag een professionele glazenwassersservice aan om deze netheid nog meer te kunnen garanderen.
Waarom is het de moeite waard om onze diensten te gebruiken:
Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring met het reinigen van ramen aan de binnenkant. We gebruiken de beste en veiligste schoonmaakproducten. Verder bieden we de glazenwassersdiensten zonder het risico op krassen op het glas, beschadiging van de kozijnen of andere onderdelen. Om u echter de maximale garantie te bieden, zijn wij ook verzekerd tegen de mogelijkheid om dergelijk ontstane schade te vergoeden. De middelen die we gebruiken laten geen strepen of kleine krasjes achter en door hun samenstelling is het glas voor enige tijd beschermd tegen het aantrekken van vuil.
Wij zijn flexibel in de keuze van data en tijdstippen. We passen ons aan uw werktijden en dagritme aan. Ons doel is om tijdens het verrichten van de werkzaamheden geen buren en gezinsleden niet te storen en tegelijkertijd voldoening te geven aan het werk dat we doen. We bieden eenmalige glasbewassing of een langdurig samenwerkingsverband met periodieke glasbewassing. Onze medewerkers volgen regelmatig cursussen en trainingen, zowel op het gebied van veiligheid als de hoogste kwaliteit van dienstverlening. We willen geen bedrijf zijn voor eenmalige samenwerking. We streven ernaar een relatie op te bouwen die is gebaseerd op wederzijds vertrouwen wat wordt opgebouwd door betrouwbaar en solide werk
Onze prijslijsten zijn flexibel en afhankelijk van de oppervlakte, mate van vervuiling en ligging van het raam. Neem hiervoor contact met ons op voor een gratis persoonlijke waardering van de prijs.
Tapijten en vloerkleden schoonmaken
Tapijten en vloerkleden zijn een belangrijk onderdeel van het interieur. Hun patronen en texturen hebben een enorme impact op het creëren van een warme, huiselijke sfeer en een gezelligheid op het werk. Na verloop van tijd worden ze echter, als gevolg van hun voortdurende exploitatie, een oase van stof en micro-organismen.
Dit verslechtert niet alleen hun uiterlijk, maar kan ook een zeker gezondheidsrisico met zich meebrengen. Helaas zorgt hun zelfreiniging, zonder het gebruik van professionele apparatuur en geschikte reinigingsmiddelen, niet voor volledige verwijdering van vuil of vlekken. Om deze reden bieden wij u de service voor het wassen en reinigen van tapijten en vloerkleden, waardoor we alle vlekken, vuil, stof en micro-organismen zullen verwijderen om hun vroegere zachtheid, frisheid en hun originele kleuren te herstellen.
Waarom is het de moeite waard om de reiniging van tapijten en vloerkleden aan ons toe te vertrouwen?
Door de volledigheid van ons aanbod kunnen we aan alle eisen van onze klanten voldoen en voeren we alle werkzaamheden altijd uit in overeenstemming met hun verwachtingen. We stellen de data van onze diensten individueel vast en dankzij het flexibele schema passen we ons gemakkelijk aan de verwachtingen van de klant aan. In ons werk gebruiken we alleen schoonmaakmiddelen van de hoogste kwaliteit en de beste apparatuur die op de markt verkrijgbaar is, waardoor het effect van frisheid en reinheid lang zal blijven. Ondanks dat we veel waarde hechten aan de uitvoering van onze diensten om geen schade te veroorzaken, zijn we dankzij onze burgerlijke aansprakelijkheidspolis ook voorbereid op een dergelijke mogelijkheid van het ontstaan van schade. Ons personeel bestaat uit gediplomeerde medewerkers die periodiek worden bijgeschoold en jarenlang ervaring hebben met het reinigen en wassen van vloerbedekking en tapijt. Samenwerking met ons geeft een garantie dat de aan ons toevertrouwde opdracht effectief zal worden uitgevoerd en dat de resultaten zelfs de meest veeleisende klanten tevreden zullen stellen. We hechten voortdurend belang aan het hoge niveau van ons werk en we geven om de tevredenheid van onze klanten. Hierdoor zijn we in staat om een langdurige samenwerking aan te gaan.
Geïnteresseerd? Schrijf ons!
Aarzel niet en neem nu contact met ons op. Ga naar onderstaand contactformulier en laten we praten over het opfrissen van je favoriete plek!